Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produktu starptautiskā pielāgošana', 1.
  • Konspekts 'Produktu starptautiskā pielāgošana', 2.
  • Konspekts 'Produktu starptautiskā pielāgošana', 3.
  • Konspekts 'Produktu starptautiskā pielāgošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

• Lēmuma par produktu pielāgošanu ietekmējošie faktori?
Pieņemto lēmumu kādā izskatā produkts tiks tirgots ārzemēs ir jāņem vērā trīs galvenie faktori: tirgus, kurā produkts tiks pārdots; produkts un tā raksturojums; kompānijas rakstus un resursi. Lielākajā daļā firmu galvenais jautājums par produktu adaptāciju ir tāds, vai ieguldītās izmaksas atmaksāsies.
Ievedot produktu jaunā tirgū ir jāizvērtē kā ir nepieciešamas mainīt produktu. Sākumā var apskatīt situāciju, kas būtu ja produkts paliktu tāds pats, bet lielākajā daļā gadījumu, produkts negūs panākumus. Tāpēc jāsaprot, kas ir tieši tās īpašības, kas jāmaina, lai produkts būtu pieprasīts jaunajā tirgū. Ir jāsaprot kādi patērētāji ir šajā tirgū un jāsaprot kādas ir viņu vēlmes, uztvere, kultūra, lai tam visam varētu pielāgot produktu. Tāpat ir jādomā par pašu produktu, nevar pazust tā jēga savādāk tas būs cits produkts, ir jāsaprot produkta galvenās raksturojošās īpašības, ko vajadzētu paturēt vai arī kā viņas veiksmīgi pielāgot tirgum. Un beigās ir jādomā par pašu kompāniju, cik lieli līdzekļi ir kompānijai, lai šo produktu pielāgotu, var būt ir iespējamas lielas pārmaiņas varbūt līdzekļi ir tik daudz lai veiktu tikai mazas produkta izmaiņas, kas atbilstu jaunajam tirgum.

Atlants