Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 1.
  • Konspekts 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 2.
  • Konspekts 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 3.
  • Konspekts 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 4.
  • Konspekts 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Masu mediji izlemj, kad un kādu tēmu var publicēt, un kādā veidā to darīt. Mediji piedalās viedokļa veidošanā par kādu tēmu. Tā ir arī atbilde uz jautājumu, vai žurnālisti ir atsevišķa mērkgrupa vai tikai ziņu starpnieks vai pārraidītājs īstajai mērķgrupai: žurnālisti ir jūsu partneri, ar kuriem jūs sistemātiski un ilgstoši veidojat komunikāciju. Turklāt jums jāņem vērā viņu vēlmes gan komunikācijas formas, gan satura ziņā.
Kaut arī žurnālisti nosaka, par ko un ka viņi rakstīs, profesionāli sagatavota informācija presei ievērojami palielinās izredzes, ka žurnālisti to ņems vērā. Pat vairāk: laba un cieša kontakta rezultātā ar žurnālistiem jūs varat uzzināt, kādas tēmas varat piedāvāt presei, lai gūtu priekšrocības konkurences apstākļos. Kā arī sabiedrībai šī informācija būtu nepieciešama, un tieši uzņēmums, kurā tu strādā varētu sniegt šo informāciju, tādejādi uzlabojot savu slavu un imidžu sabiedrības acīs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants