Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Lattelecom" analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums „Lattelecom”    4
1.1.  „Lattelecom” darbība    4
1.2.  „Lattelecom” grupas    5
2.  SVID analīze    7
2.1.  Mārketinga plānošana    7
2.2.  SVID analīze    8
3.  „Lattelecom” SVID paplašinātā analīze    11
3.1.  „Lattelecom” ārējās vides iespēju un draudu analīze    1
3.2.  Iespēju matrica    14
3.3.  Draudu matrica    15
3.4.  SVID matrica    17
3.5.  Mārketinga stratēģijas    19
4.  Augšanas stratēģijas    21
4.1.  J.Ansofa modelis    21
4.2.  Tirgus pilnveidošana    21
4.3.  Tirgus attīstīšana    22
4.4.  Preces attīstīšana    22
4.5.  Diversifikācija    22
4.6.  J.Ansofa matricas izvērtējums    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Arvien lielākai daļai patērētāju par nozīmīgāko faktoru, izvēloties produktu vai pakalpojumu kļūst cena – tirgū pieprasītākie kļūst tie piedāvātāji, kuru cenas ir viszemākās, nozīmīgāka kļūst arī kvalitāte un uzticības saglabāšana. Šobrīd tirgus pārstrukturizējas, un šādā situācijā uzņēmumam ir jāseko līdzi pārmaiņām, jāmaina stratēģija, nosakot turpmākos attīstības ceļus.
Mārketinga darbības izvērtēšanai lietderīgi veikt SVID analīzi, kas dod iespēju nofiksēt uzņēmuma pašreizējo stāvokli, izanalizējot stiprās un vājās puses, un apzināt iespējas un draudus, apskatot vidi, kurā darbojas uzņēmums. SVID analīze piedāvā izstrādāt potenciālos attīstības ceļus, ņemot vērā iespējas un rēķinoties ar draudiem.
Darba mērķis – veikt uzņēmuma “Lattelecom” mārketinga darbības SVID analīzi un noteikt iespējamos attīstības virzienus.
Uzdevumi:
• Izvērtēt “Lattelecom” pašreizējo situāciju;
• Noskaidrot faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi;
• Veikt uzņēmuma „Lattelecom” mārketinga darbības SVID analīzi un aprakstīt iespējamos virzienus mārketinga darbības attīstībai;
• Izvērtēt “Lattelecom” ārējās vides iespējas un draudus;
• Aplūkot J.Ansofa matricu, lai noteiktu uzņēmuma augšanas stratēģiju.
Kursa darbā tika izmantotas metodes: ekonomiskā analīze, statistiskā analīze un ekonomiski matemātiskā analīze.
Par pētījuma avotiem kalpoja vispārējā un speciālā literatūra, uzņēmuma nepublicētie materiāli un interneta resursi.

1. Uzņēmums “Lattelecom”
1.1. “Lattelecom” darbība
“Lattelecom” ir lielākais elektronisko pakalpojumu sniedzējs Latvijā. SIA “Lattelecom” ir dibināta 1994.gadā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. “Lattelecom” nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus.
“Lattelecom” strādā dinamiskā vidē, un tās darbu virza attīstība, uzticamība un profesionalitāte. Tās ir vērtības, kas ļauj būt soli priekšā šodienai, uzņemties atbildību par paveikto un piedāvāt klienta vajadzībām vispiemērotāko risinājumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants