Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 1.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 2.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 3.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 4.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 5.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 6.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 7.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 8.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 9.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 10.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 11.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 12.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 13.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 14.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 15.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 16.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 17.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 18.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 19.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 20.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 21.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 22.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 23.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 24.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 25.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 26.
  • Referāts 'Sastrēgumi kā pilsētas attīstības problēma', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Nepieciešamība pēc “mobilitātes” modernajā sabiedrībā radīja situāciju, ka daudzas transporta sistēmas tiek pārslogotas. Galvenokārt svarīgas ir tās problēmas, kuras saistītas ar “mobilitāti” un gala mērķa sasniegšanu pilsētas vietās ar augstu sastrēgumu pakāpi, gaisa un skaņas piesārņotību, kā arī dzīves kvalitātes zudumi ir parasta parādība, ietekmes reģionus pakļaujot sociālās un ekonomiskās labklājības riskam. Vairums pilsētās “privāto automašīnu” pārsvars padara šo situāciju mainīt neiespējamu, patiesi kļūstot pat par problēmas sastāvdaļu. Tas noveda pie gandrīz vispārinātas vienprātības progresīvās attīstīšanas nepieciešamībā samazināt motorizētā transporta ietekmi (it īpaši privātās automašīnas), tajā laikā uzturot vai radot jaunu transporta sistēmu spējīgai apkalpot ne tikai privātās vajadzības, bet pilnībā arī ekonomiskās un sabiedriskās.
Aplūkojot un izpētot populārāko mājas lapu forumus, kas ir saistītas ar Rīgas ceļu satiksmi, visbiežāk uzdotais jautājums bija Kāpēc sabiedriskais transports rīta un vakara stundās no galapunkta neizbrauc laicīgi? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants