Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 1.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 2.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 3.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 4.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 5.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 6.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 7.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 8.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 9.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 10.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 11.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 12.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 13.
  • Referāts 'Tūrisma attīstība un loma Dānijā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
  DĀNIJAS TŪRISMA RESURSI    6
  PIEDĀVĀJUMS DĀNIJAS VIESIEM    7
  DABAS MĪĻOTĀJIEM    7
  VĒSTURES CIENĪTĀJIEM    7
  AKTĪVĀS ATPŪTAS UN IZKLAIDES IESPĒJAS    7
  CITI PAKALPOJUMI TŪRISTIEM    8
  TŪRISMA ORGANIZĀCIJA DĀNIJĀ    8
  REĢIONĀLAIS UN VIETĒJAIS TŪRISMS DĀNIJĀ    9
  DĀNIJAS TŪRISMA INDUSTRIJAS STRATĒĢIJA    10
  IEKŠĒJAIS SADARBĪBAS APLIS    11
  MĒRĶA GRUPAS    12
  TŪRISMA TIRGUS    12
  STARPTAUTISKĀ SADARBĪBA    13
  TŪRISMA PORTĀLS    13
  TŪRISMA REĢIONI DĀNIJĀ    14
  POPULĀRĀKIE TŪRISTU GALAMĒRĶI DĀNIJĀ    15
  NOBEIGUMS    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Darba fragmentsAizvērt

POPULĀRĀKIE TŪRISTU GALAMĒRĶI DĀNIJĀ
Neapšaubāmi populārākais galamērķis ir Dānijas galvaspilsēta Kopenhāgena – mazās nāriņas pilsēta. Otrs populārākais galamērķis Kronborgas (Hamleta) pils Helsingērā, kas savu popularitāti ieguvusi pateicoties V.Šekspīram.
Populārākie objekti ir Kopenhāgenas Mazā Nāriņa, Pasaulē garākā gājēju iela Streget Kopenhāgenā, Tivoli izklaides parks, Roskilde, Fīnes sala, Odense - H.K.Andersena dzimtā pilsēta, Jēllinges rūnakmeņi un Lego zeme Billundā.

NOBEIGUMS
Kopumā jāsecina, ka Dānija nopietni un tālredzīgi skatās uz tūrisma jomas attīstību savā valstī. Līdzīgi kā Somijā uzsvars tiek likts uz sadarbību starp valsti un uzņēmējiem. Un investīcijas tiek meklētas gan no valsts puses, gan no privātā sektora. Būtsiki, ka ir viena centrālā organizācija, kur veic galvenās funkcijas – VisitDenmark un tad pārējās pakārtotās organizācijas, kuras atbild par mazākiem uzdevumiem, bet nodrošina zināmu posmu tūrisma sadarbībā un attīstībā.
Savā stratēģijas plānā Dānija liek uzsvaru uz jau esošo stabilo tirgu lielāku attīstību. Un lai gan investē līdzekļus jaunu tirgus apgūšanai, tomēr manā skatījumā pietiekami nenovērtē jaunu tirgu iespējas. Jo, piemēram, Latvijā Dānija nav tas populārākais galamērķis un šeit būtu lielas iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants