Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Mārketinga kampaņa', 1.
  • Paraugs 'Mārketinga kampaņa', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pakalpojums – nekustamie īpašumi pie ūdenstilpnēm www.krasti.lv, sludinājumu ievietošana.

Mērķa grupa – cilvēki vecumā no 30 gadi, kurus interesē nekustamie īpašumi pie ūdeņiem, īpašs uzsvars uz zvejniekiem, uzņēmējiem un ūdens atpūtas cienītājiem, kā arī nekustamo īpašumu aģentūrām.

Mārketinga kampaņas laika periods – 2 mēneši (2011. gada aprīlis, maijs ).

Mārketinga kampaņai paredzētais budžets – 5000 LVL…

Autora komentārsAtvērt
Atlants