Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 1.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 2.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 3.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 4.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 5.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 6.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 7.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 8.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 9.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 10.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 11.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 12.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 13.
  • Referāts 'No idejas līdz vadīšanai', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  No idejas līdz vadīšanai    5
  Dibināšana    8
  Reģistrēšana    10
  Licencēšana    12
  Akreditācija    14
  Secinājumi    15
  Izmantotie avoti    18
Darba fragmentsAizvērt

No idejas līdz vadīšanai
Ņemot vērā radušās idejas vadīt pirmsskolas izglītības iestādi, kura būtu tendēta uz kādu konkrētu virzienu (mākslas/mūzikas/kristīgiem principiem) vēlos izpētīt, kas nepieciešams, lai līdz tam tiktu!?
Vadīšana pēc M. Kaņepēja paustā ir:
Plānošanas, organizēšanas, personāla motivēšana un kontroles process, kurā organizācijas darbinieku pūles un līdzekļus izmanto tās mērķus sasniegšanai.
Menedžments
Vadīšanas process var notikt, ja ir grupa darbinieku (vismaz 2), kuri cenšas sasniegt kādu noteiktu mērķi. (2)
Vēl labākai “vadīšanas” izpratnei nepieciešams apzināties vadītāja atbildību un tos, kuri ir viņa padotie – viņa komanda. Tātad kāda tā ir pirmsskolā – attēlots shēmā.
Kā jau saprotam, nekas no tā nav iespējams, ja nav ko vadīt: nav struktūra, nav cilvēku, nav komandas. Tādēļ aplūkosim, kas nepieciešams, lai no idejām tiktu līdz vadīšanai, kurā spētu nodrošināt gan PII darbības mērķus, gan uzdevumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants