Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes pārvaldība', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes pārvaldība', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes pārvaldība', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes pārvaldība', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes pārvaldība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums, ražojot preci, ražo to ar domu, ka to kādam vajadzēs, un patērētājs to pirks. Tas nozīmē, ka ļoti svarīga lieta ir patērētāja apmierinātība ar konkrēto pakalpojumu vai preci. Tātad uzņēmēja uzdevums ir nodrošināt tādu patērētāja stāvokli, kad viņam viss ir pa prātam. Šinī procesā viena no visizšķirošākajām lietām ir kvalitāte, kas raksturo konkrēto preci.
Kas tad ir pati kvalitāte? Kvalitāte ir objekta vai vienības raksturlielumu kopums, kas nosaka tā spēju atbilst noteiktajām un paredzamajām vajadzībām. Šie raksturlielumi nerodas paši no sevis – tos, tāpat kā pašu objektu, rada ražošanas procesā. Lai panāktu vēlamo produkcijas kvalitātes pakāpi, ir jākontrolē tas kā šī produkcija tiek ražota. Šī doma radās jau krietni sen – šī gadsimta sākumā, un ar laiku kvalitātes kontroles ideja ir attīstījusies līdz pat kvalitātes pārvaldībai, ko varētu saukt un uzskatīt par kvalitātes kontroles augstāko pakāpi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants