Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 1.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 2.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 3.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 4.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 5.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 6.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 7.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 8.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 9.
  • Referāts 'Pedagoģiskās saskarsmes būtība', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Jēdziens saskarsme    3
2.  Pedagoģiskās saskarsmes jēdziens, būtība    4
3.  Verbālā komunikācija    5
3.1.  Dialogs    6
3.2.  Diskusija    7
4.  Neverbālā komunikācija    7
5.  Pedagoģiskas saskarsmes profesionāli-svarīgas īpašības    9
  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Šo modeli īstenojot, pedagogs balstās uz skolotāju un skolēnu sadarbību, tātad mijiedarbība starp cilvēkiem īstenojas kooperatīvās mācīšanās procesā t.i. viens no nozīmīgākajiem interaktīvās mācīšanās veidiem.1
Saskarsme ir pedagoģiskas sadarbības līdzeklis. Jebkuram cilvēkam jāzina saskarsmes mehānismi. Pasniedzējam, audzinātajam to ir jāzina pilnība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants