Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pircēju rīcības modelis. Pirkšanas lēmumu pieņemšana', 1.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības modelis. Pirkšanas lēmumu pieņemšana', 2.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības modelis. Pirkšanas lēmumu pieņemšana', 3.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības modelis. Pirkšanas lēmumu pieņemšana', 4.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības modelis. Pirkšanas lēmumu pieņemšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē vēl pastāv vietas, kas reliģiski, etniski un politiski ir bagātīgas, un tiek izcīnīta vieta patēriņā, piemēram, Coca-Cola ir parādījusies pat tādās pasaules vietās, kurā rietumu pasaule netiek apbrīnota un pat tiek ienīsta. Pašreiz lielu popularitāti gūs tieši „zaļie” preču veidi, kas nodrošina vides aizsardzību, arī darbaspēka eksploatācijas aizsardzību. Dzimumam arī ir nozīme, dēļ preču pielāgotības katram dzimumam. Tāpat arī dzimumu atšķirīgais patēriņa veids liek padomāt mārketinga speciālistiem, kā piesaistīt konkrēto dzimumu un mērķgrupu. Liela nozīme tiek pievērsta arī kopienām. Kopienas ir spēcīgi un tradicionāli socioloģiski veidojumi, kas plešas daudz plašākā nekā ģeogrāfiskā rādiusā. Kopienas var būt integrētas pat virtuālajā vidē. Kopienu biedri tic tam, ka viņi pieder noteiktai grupai ar līdzīgām interesēm. Kopienu biedri parasti dalās ar saviem rituāliem un paradumiem. Reklāmisti kļūst arvien koncentrētāki uz kopienu spēka ietekmēšanu un izmantošanu savu produktu reklamēšanā. Zīmolu kopienas ir patērētāju grupas, kuras apjūsmo noteiktus zīmolus un preču grupas. Šīs grupas seko vienam noteiktam veidam un pat dzīvo ar zīmoliem paši savu dzīvesveidu, piemēram, vis uzskatāmākais mūsdienu zīmolu kopienas guru varētu būt Apple, kura produkcijas jaunākie modeļi liek cilvēkiem dienām stāvēt rindās, lai tikai tos dabūtu. To ļoti veiksmīgi izmanto tirgotāji .…

Autora komentārsAtvērt
Atlants