Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 1.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 2.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 3.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 4.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 5.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 6.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 7.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 8.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 9.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 10.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 11.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 12.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 13.
  • Referāts 'Modernās komunikācijas tehnoloģijas loma mūsdienu izglītībā, e-studijas', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kā modernās komunikācijas tehnoloģijas tiek izmantotas izglītībā, mācību procesā ?    4
  Interaktīvie paņēmieni    5
  Studentu un pasniedzēju mijiedarbība e-studijās    6
  Kāda ir e-studiju kvalitāte?    7
  E-studiju priekšrocības un trūkumi    8
  Kā e-studijas atšķiras no klātienes studijām?    10
  Tradicionālais kurss    11
  Online kurss    12
  E-studiju nākotne    12
  Kā novērtēt e-studiju kvalitāti?    12
  Nobeigums    14
Darba fragmentsAizvērt

Modernās komunikācijas tehnoloģiju loma mūsdienās pieaug ar katru dienu, sevišķi straujš pieaugums bija novērojams brīdī, ka tās sāka izmantot ne tikai sevišķi interesenti, zinātnieki, profesori, bet kad to lietošana kļuva pašsaprotama ikdienas parādība. Īpaši strauji modernās komunikācijas tehnoloģijas loma sāka pieaugt 90. gados, kad ievērojami palielinājās to lietotāju skaits.1
Mūsdienās pieaug ne tikai interneta lietotāju skaits, bet arī interneta loma mācību procesā. Ar vien biežāk internets ir pirmais avots, kur skolēni meklē materiālus saviem referātiem, esejām u.c. Liela daļa skolēnu un studentu internetu izmanto kā labu papildinājumu studijām augstskolā, papildinājumu bibliotēku apmeklējumiem. Nereti internetā iespējams iegūt materiālus, ko Latvijas bibliotēkās atrast ir grūti vai pat neiespējami. Tādēļ aiz vien vairāk pieaug to studentu skaits, kas internetu izmanto kā pirmo līdzekli, lai meklētu sev nepieciešamo informāciju. Šajā reizē es nerunāšu par interneta kā mācību līdzekļa negatīvo pusi - plaģiātismu, ar ko nereti arī internets ir cieši saistīts. Savā darbā vēlējos apskatīt kādas ir iespējas studentiem izmantot internetu, lai iegūtu augstāko izglītību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants