.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 4.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 5.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 6.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 7.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 8.
  • Konspekts 'Mācību metodes (didaktika)', 9.
Darba fragmentsAizvērt

5. Mācību ekskursija
• izvirza un izstrādā problēmu jautājumus ekskursijas programmai;
• plāno mērķi, uzdevumus;
• sagatavo vajadzīgos materiālus;
• sazinās ar vecākiem;
• atbild par neparedzētiem apstākļiem;
• sagatavo skolēnus, iepriekš organizējot nodarbības klasē;
• atbild par skolēnu drošību.
• izpilda skolotāja instrukcijas;
• apgūst nepieciešamos teorētiskos faktus
• novēro, pēta praksi;
• izdara secinājumus, novērojumus;
• mēdz piedalīties arī ekskursijas plānošanā.
• attīsta skolēna izziņas intereses, paplašinās redzesloks;
• teorētiskās zināšanas nostiprinās praktiski;
• pilnīgāk tiek apjēgtas mācību priekšmetos apgūtās zināšanas, prasmes un iemaņas; veicina piederības sajūtu grupai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants