Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 1.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 2.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 3.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 4.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 5.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 6.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 7.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 8.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 9.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 10.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 11.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 12.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 13.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 14.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 15.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 16.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 17.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 18.
  • Prezentācija 'Starptautiskais tūrisms - Londona', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Starptautiskais tūrisms - ir personas darbība kas saistīta ar ceļošanu un uzturēšanos ārpus savas patstāvīgās dzīvesvietas brīvā laika pavadīšana, lietišķo darijumu kārtošanas vai citā nolūkā ne ilgāk kā vienu gadu.

Tūrisma vieta jeb galamērķis – ir valsts, reģions, pilsēta vai cita vieta, kas piesaista tūristus, kuri tur pavada lielāko daļu ceļojuma laika un veic dažādas tūrisma aktivitātes.

Pēc ceļojuma motīva tūrismu iedala šādi (tūrisma veidi):
Darijuma tūrisms,
Atpūtas tūrisms,
Radu, draugu apmeklējums,
Kultūras tūrisms,
Izglītojošais tūrisms,
Lauku tūrisms,
Dziednieciskais tūrisms.

Tūrisma attīstības priekšnoteikumi - ir tās salīdzinošās priekšrocības, kas vienai teritorijai piemīt salīdzinājumā ar citu teritoriju.

Tūrisma resursi – ir dabas un civēka veidotu faktoru un norišu kopums, kas piemīt tūrisma vietai un kas piesaista tūristu interesi.

Tūrisma objekti – ir viens no tūristu piesaistes veidiem (dabas objekts, vieta, ēka, būve u.c.), kurš piesaista tūristu ar unikalitāti vai arī ar tipiskumu, estētisko un vēsturisko vērtību.

Tūrisma resursi
Londonā ir daudz tautu, kultūru un reliģiju,
Londonā ir mērens jūras klimats.
Londonas ēkas ir pārāk daudzveidīgas, lai varētu raksturo kādu konkrētu arhitektūras stilu.
London piesaista vairāk nekā 15 miljonus starptautisko apmeklētāju gadā.
Londonas autobusu tīkls ir viens no lielākajiem pasaulē.
Londona ir viens no lielākajiem klasiskās un populārās mūzikas galvaspilsētām pasaulē.
 London ir atzīta kā pilsēta ar vislabāko sabiedrisko transportu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants