Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 1.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 2.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 3.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 4.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 5.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 6.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 7.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 8.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 9.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 10.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 11.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 12.
  • Konspekts 'Klases stunda. Konspekts un prezentācija', 13.
Darba fragmentsAizvērt

„Zirneklītis”
Vadītājs patur rokā dzijas galu, kamolu met kādam no grupas dalībniekiem (pāri aplim, ļaujot dzijai atritināties) un saka: „Svarīgākais, ko es šodien ieguvu ir...”, dalībnieks, kuram meta kamolu – pieķeras pie pavediena un met kamolu nākamajam: „Svarīgākais, ko es šodien ieguvu ir...” u.t.t., līdz izveidojas „zirnekļa tīkls”. Pēdējais dalībnieks met kamolu vadītājam. Tagad „zirnekļa tīkls” ir jāatpiņķē un vadītājs tinot pavedienu līdz iepriekšējam dalībniekam atkārto dzirdēto:” Tevi sauc .........(vārds), „Svarīgākais, ko tu šodien ieguvi ir...”, tā turpina līdz kamols satīts un atgriežas pie vadītāja.

Stundas noslēgums.
Skolotāja: Tagad mēs zinām ļoti daudz par draudzību, vai ne bērni? Domāju, ka būtu jauki iestādīt „Draudzības koku”.
Skolotāja iestāda „koku” puķu podā, pie zariem piestiprina lapiņas ar uzdevumiem, kuras katru rītu (apmēram vienu nedēļu) paņem ikviens klases skolēns un dienas laikā to izpilda (Piemēram: Pasaki šodien A kaut ko ļoti labu...)

Atlants