Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 1.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 2.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 3.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 4.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 5.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība matemātikā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja bērnus aicina šo pantiņu nodziedāt vairākas reizes, un skaitot rādīt uz pirkstiņiem.
Bērni tiek aicināti apsēsties, skolotāja pastāsta ka šodien grupiņas pastkastītē ir atnākusi vēstule (pielikums Nr. 1) , uzaicina bērnus to noklausīties. Katram bērnam uz galda stāv kartītes no viens līdz desmit, klausoties pasaku tās jāsaliek augošā secībā. ( pielikums Nr. 2). Skolotāja lēni lasa pasaku, lai bērni spētu atrast nepieciešamo kartīti un sakārto augošā secībā, kad pasaka tiek nolasīta un bērni ir salikuši kartītes. Skolotāja paskaidro, ka pasaku lasīs otro reizi tomēr šoreiz, izdzirdot ciparu bērni aplaudē tik reizes, kādu ciparu ir saklausījuši un pasaka to skaļi. Skolotāja pasaku lasa lēnām un pēc katra cipara nosaukšanas ietur pauzi, lai bērni spētu aplaudēt un izrunāt. Lai bērni nostiprinātu zināšanas un iegaumētu ciparus, skolotāja aicina bērnus katru puķīti izkārtot augošā secībā un pazudušai puķītei, salikt norādīto ziedlapiņu skaitu. ( pielikums Nr. 3)
Nodarbības beigās bērniem tiek piedāvāta iespēja uzzīmēt to, kas visspilgtāk palika atmiņā pēc lasītā

Autora komentārsAtvērt
Atlants