Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena
Apakštēma: „Miķeļdiena”
Dominante: Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm .
Pakārtotie māc.pr.: latv.val. – runa, mūzika.
Mērķis: Izpratnes un pozitīvas attieksmes veidošana, vērtību apzināšana un izkopšana par Miķeļdienas svētku tradīcijām un Rudens gaidām, attīstot un pilnveidojot bērnos- intelektuālās, emocionālās, sociālās personības jomas praktiskās darbībās un savstarpējās attiecībās.

Uzdevumi:
1. Iepazīstināt ar rasksturīgākājām rudens ieskaņas tradīcijām Latvijā -„Miķeļdienu”.
2. Pilnveidot muzikālās prasmes un iemaņas , dziedot dziesmu un darbojoties ar sitamajiem kociņiem.
3. Sekmēt vērīguma un koncentrēšanās spējas, stāstot par lielā attēla saturu.
4. Attīstīt prasmi klausīties skaitāmpanta skandējumā, uztverot atainotā notikuma darbības un norisi.
5. Sekmēt sadarbības prasmju un pozitīvas attieksmes veidošanos, iesaistoties Miķeļdienas dejā.
Izmantotie materiāli,metodes: Lielformāta attēls par Miķeļdienas gadatirgu, sitamie kociņi, CD ar deju mūziku „Tūgadiņ, tāgadiņ!”; pārrunas, dziesmas, pirkstiņrotaļas, dejas.

Pašanalīze: Nodarbība izraisīja bērnos jautrību un emocionāli pacilājošu atmosfēru, īpašu gandarījumu sagādāja noslēguma daļā iekļautā deja.

Autora komentārsAtvērt
Atlants