Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 1.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 2.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 3.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 4.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 5.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 6.
  • Referāts 'Smēķēšanas profilakses programma', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Savās iecerētajās mācību stundās es izmantošu interaktīvas mācīšanas metodes(diskusijas, debates, lomu spēles, rotaļas), testu, aptauju, lēmuma pieņemšanas stratēģiju (izvēļu salīdzināšana pa pāriem). Mana tēma ir smēķēšana un es domāju, ka šī ir svarīga un aktuāla tēma jauniešiem un, manuprāt, vajadzētu, pēc iespējas vairāk viņus iesaistīt arī diskusijās (atbilstoši noteiktajai tēmai). Manas programmas mērķis panākt, lai bērni varētu izvirzīt sev mērķus, iemācītos pārvaldīt savas emocijas, pārvarēt sevi, aizstāvēt, argumentēt savu viedokli, jebkurā brīdī pateikt „nē”. Par tēmu „smēķēšana” esmu nolēmusi vadīt trīs stundas 6. klasei. Manuprāt, tā ir ļoti būtiska tēma šajā vecumā un par to ir daudz jārunā ,kā arī jauniešiem ir jādiskutē savā starpā. Bērniem esmu iekļāvusi sākumā diskusiju, lai uzzinātu kā bērni ir informēti par smēķēšanu, tabaku, cigaretēm, lai nākamajā reizē es sagatavoju materiālu, kas bērnus interesē par to. Pēdējā nodarbībā izmantoju lēmuma pieņemšanas stratēģiju, kur bērni izsaka savas domas viens otram un diskutē savā starpā. Ļoti būtiski šajās stundās ir radīt draudzīgu atmosfēru, lai bērni uzticētos skolotājam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants