Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 1.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 2.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 3.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Lielākoties picēji tik tiešām nav ieinteresēti paplašinātā informācijas un alternatīvu meklēšanā, jo pārsvarā jau to pirkumi ir ikdienas preces un pakalpojumi, un bieži vien šie pakalpojumi vai preces tiek iegādāti ieraduma pēc.
Kad ieinteresētība ir zema, preces bieži vien tiek iegādātas, vadoties pēc tām reklāmām, kas piedāvā izdevīgu cenu konkrētam pirkumam.…

Atlants