Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Automobilis', 1.
  • Prezentācija 'Automobilis', 2.
  • Prezentācija 'Automobilis', 3.
  • Prezentācija 'Automobilis', 4.
  • Prezentācija 'Automobilis', 5.
  • Prezentācija 'Automobilis', 6.
  • Prezentācija 'Automobilis', 7.
  • Prezentācija 'Automobilis', 8.
  • Prezentācija 'Automobilis', 9.
  • Prezentācija 'Automobilis', 10.
  • Prezentācija 'Automobilis', 11.
  • Prezentācija 'Automobilis', 12.
  • Prezentācija 'Automobilis', 13.
  • Prezentācija 'Automobilis', 14.
  • Prezentācija 'Automobilis', 15.
  • Prezentācija 'Automobilis', 16.
  • Prezentācija 'Automobilis', 17.
  • Prezentācija 'Automobilis', 18.
  • Prezentācija 'Automobilis', 19.
  • Prezentācija 'Automobilis', 20.
  • Prezentācija 'Automobilis', 21.
  • Prezentācija 'Automobilis', 22.
  • Prezentācija 'Automobilis', 23.
  • Prezentācija 'Automobilis', 24.
  • Prezentācija 'Automobilis', 25.
  • Prezentācija 'Automobilis', 26.
  • Prezentācija 'Automobilis', 27.
  • Prezentācija 'Automobilis', 28.
  • Prezentācija 'Automobilis', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Bezzirga rati.
Rati, kurus darbināja lēni pukšķošs motors.
Kampakta iekšdedzes motora izgudrošana.
Automobiļu ēra sākas 1885. gadā.
Pirmos automobiļus būvē ratnieki.
Pirmie automobiļi daudz neatšķīrās no zirgu ratiem.
Automobiļi bez pārnesumkārbas kalnā neuzbrauca un ripoja atpakaļ.
1890. gada Benz Victoria modelim Velo ar ķēdes piedziņu bija trīs skriemeļi.

Fords tēvs, Fords dēls, Fords svētais gars ...
Henrija Forda tēva iecere, ka dēls kļūs par zemnieku, neizdevās.
Henrija Forda automobilis “Ford T”
Edsels Fords kļūst par prezidentu tēva kompānijā.
Henrijs Fords 2. direktora posteni firmā atdod militārpersonām un firmas vadītāji arī sagadījušies militārās amatpersonas.
Viljams Klejs Fords juniors turpina Fordu dinastiju.
Vecā Detroitas Ford Rouge Complex restaurācija.

Latvijas rūpnīcā Ford-Vairogstika ražo automašīnas pēc Ford licences.
Ford T modeļu pieprasījuma rekords nav pārsniegts vēl mūsdienās.
Padomju autoražošana nekad nav izcēlusies ar savu auto unikālo dizainu. Kas ir kalpojis par pamatu PSRS autobūvei?
1936 ГАЗ-М1

Pirmais padomju limuzīns zis-101

Pēckara kravas automobiļus ražoja pēc slavenā lendlīzinga Studebaner parauga.
PSRS 2. vietā pasaulā aiz ASV kravas automobiļu ražošanā.
7. vietā PSRS ievietojas attiecībā uz vieglo automašīnu izgatavošanu.
ZIS-5 ražo līdz 1995. gadam ar 95ZS.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants