Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 10.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 11.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 12.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 13.
  • Prakses atskaite 'Vērojuma prakse informātikā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Skolas apraksts    4
Skolas datorklases aparatūras un programmatūras detalizēta analīze    5
Prakses dienasgrāmata    6
Vēroto un asistēto stundu analīze    8
Prakses uzdevumu pašvērtējums    9
Enciklopēdijas apraksts    10
  Pielikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Skolā ir viena datorklase kurā atrodas 15 datoru ar sekojošu sadalījumu:
14 ir paredzēti darbam skolēniem
Aparatūras analīze:
Procesors – Intel Core 2 Duo, 2, 200 GHz
Cietais disks (HDD) – 80 GB
Operatīvā atmiņa (RAM) – 1 GB
Programmatūras analīze:
Operētājsistēma – Microsoft Windows XP Professional;
Microsoft Office Professional Plus 2007;

Panda Antivirus 2008 [English (united states)];
1 dators – skolotājam.
Aparatūras analīze:
Procesors – Intel Core 2 Duo, 2, 200 GHz
Cietais disks – 160 GB
Operatīvā atmiņa (RAM) – 1 GB
Programmatūras analīze:
Skatīt klases datoru programmas analīzi.

Skolotājai labs kontakts ar bērniem – humors, personības starojums, orientācija uz labo, interese par klasi kopumā un par katru skolēnu atsevišķi.
Katras stundas sākumā skolotāja iepazīstina ar stundas tēmu. Stundas gaitā skolotāja strādā ar visu klasi praktisko darbu laikā palīdz atpalikušajiem skolēniem iesākt uzdevumu. Mācību stundas iecerētie mērķi tiek realizēti
Kā negatīvu piezīmi varu piebilsto , ka skolotājai pie jaunās tēmas skaidrošanas neatliek laika papildus izskaidrot tēmu atpalikušajiem skolniekiem.…

Atlants