Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 1.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 2.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 3.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 4.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 5.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 6.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 7.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 8.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 9.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās attiecības    4
2.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    6
3.  Skatījums nākotnē    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Būtībā gan mārketinga sabiedriskās attiecības, gan sabiedriskās attiecības, kādas cilvēki tās pazina sākumā, savā starpā ir diezgan saistītas. Galvenā atšķirība, ka mārketinga sabiedriskās attiecības vairāk fokusējas uz pašu produktu un organizācijas panākumiem un, iespējams, ne tik daudz uz piesardzību un klientu vēlmēm.
Ja pieņem, ka turpmāk bizness un konkurence tikai pieaug. Tāpat arī patērētāju prasības un standarti. Vērtīgākas uzņēmumam varētu būt mārketinga sabiedriskās attiecības. Galvenokārt stratēģijas dēļ.
Jautājums šeit vairs nav par to – kurš kuru, jo arvien vairāk uzņēmumi savā komunikācijā izmanto stratēģiskākas metodes, lai piesaistītu vairāk klientu, stāstītu par savu piedāvājumu un vispār – veidotu savu tēlu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants