Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa prasību apzināšana IS izstrādei', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa situācijas apraksts    3
2.  Biznesa prasību apzināšana    4
2.1.  Biznesa prasību apzināšana – apzināt galvenās ieinteresētās personas IS izstrādē    5
2.2.  Biznesa prasību apzināšana – dokumentu analīze    6
2.3.  Biznesa prasību apzināšana – IS mērķa lietotāju analīze    6
2.4.  Biznesa prasību apzināšana – Diskusija IS mērķu definēšanai    7
2.5.  Biznesa prasību apzināšana – IS prototipu izveide    8
2.6.  Biznesa prasību apzināšana – Intervijas IS izstrādes kandidātu apzināšanai    8
2.7.  Biznesa prasību apzināšana – IS Modeļu izveide    8
3.  Dokumenti, kuri tiktu izstrādāti kā Biznesa Prasību nodevums    9
4.  Tehniskās specifikācijas apraksts    10
4.1.  Funkcionālās prasības    10
4.2.  Nefunkcionālās prasības    11
5.  Informācijas Sistēmas (IS) iegādes apraksts    11
5.1.  Kā tiktu veikta sākotnējā izpēte    11
5.2.  Izvēlētais iegādes risinājums    12
6.  Informācijas Sistēmas ieviešanas laika plāns, ierobežojumi    12
7.  Secinājumi    13
8.  Priekšlikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

1. Biznesa situācijas apraksts

Uzņēmums “ABC” ir 2006.gadā dibināts mazs uzņēmums, kas veic specializētu gatavo ēdienu ražošanu. Uzņēmuma pirmssākumi sākās vēl 1996.gadā, kad divi darbinieki uzsāka darbu kā vietējie maiznieki. Cilvēki ātri iepazinās ar produkciju un pieprasījums sāka pieaugt. Līdz ar ko tika nolemts izveidot lielāku maiznīcu. Uzņēmuma produkcija tiek gatavota pēc senajām Mezotopāmijas tradīcijām - mūsdienu maizes izcelsmi.
Uzņēmums piedāvā sekojošus produktus: maizi un picu, uz kuras ir gaļas mērce. Uzņēmuma pārdošanas vērtība gada laikā ir 25 miljoni produkcijas gabalā. Uzņēmuma klientu segments ir viesmīlība, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība. Lielākais klientu segments ir mazumtirdzniecība. Uzņēmumam “ABC” ir aptuveni 1500 aktīvie klienti, no kuriem aptuveni 1200 atrodas Nīderlandē, bet pārējie – Vācijā, Beļģijā, Francijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Austrijā un Šveicē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants