Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 1.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 2.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 3.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 4.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 5.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 6.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 7.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 8.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 9.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 10.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 11.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 12.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 13.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 14.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 15.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 16.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 17.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 18.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 19.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 20.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 21.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 22.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 23.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 24.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 25.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 26.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 27.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 28.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 29.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 30.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 31.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 32.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 33.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 34.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 35.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 36.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 37.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 38.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 39.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 40.
  • Biznesa plāns 'Ceļojuma "Pasaule ceļasomā" vērtības aprēķināšana', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mērķa auditorija    4
1.1.  Aplūkota mērķa auditorija    4
1.2.  Potenciālo klientu portrets    4
2.  Konkurentu analīze    5
2.1.  Konkurentu ceļojuma programmu pārdošanas cenas    5
3.  Detalizēts ceļojuma maršruts    6
3.1.  Plašāks objektu apraksts    14
4.  Ceļojuma izdevumu tāme    18
4.1.  Kompleksā tūrisma pakalpojuma cena vienam tūristam    30
4.2.  Kompleksā tūrisma pakalpojuma cena    30
4.3.  Marginālais ienākums no viena tūrista    31
4.4.  Viesnīcu un ēdināšanas uzņēmumu apraksts    32
  Pielikums    34
  Priekšlikumi un secinājumi    36
  Izmantotā literatūra    37
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā daudzas ceļojumu aģentūras piedāvā ceļojumu maršrutus uz Johannesburgu un Slovākiju. Bet neviena ceļojumu aģentūra nepiedāvā maršrutu Rīga – Johannesburga – Slovākija. Tāpēc es uzskatu, ka mana izstrādātā ceļojuma programma ir labāka par ceļojumu aģentūru piedāvātajām un ir konkurētspējīga. Daudzi apskates objekti un izklaide sakrīt ar Latvijas tūrisma aģentūru piedāvājumu, jo tie ir populārākie apskates objekti Johannesburgā un Slovākijā. Manā ceļojuma programmā ir arī tādi apskates objekti un izklaide, kādus nepiedāvā Latvijas ceļojumu aģentūras. Ceļojumu programma „Rīga – Johanessburga – Slovākija - Rīga” ir īpaša ar to, ka neilgā laikā – 16 dienās, tūristiem ir iespēja apgūt un ieraudzīt kaut nelielu daļu no Āfrikas un Eiropas, un veikt dažādas aktivitātes.
2.1. Konkurentu ceļojuma programmu pārdošanas cenas

Ceļojumu programmas uz Johannesburgu piedāvā šādas ceļojumu aģentūras:
• „Relaks tūre” – 2850 Ls
• „AR- TUR” – sākot no 2497 USD
• „Impro ceļojumi” – 2855 Ls
• un citas ceļojumu aģentūras

Ceļojumu programmas uz Slovākiju piedāvā šādas ceļojumu aģentūras:
• „Impro ceļojumi” – sākot no 135 Ls
• „Relaks tūre” – sākot no 140 Ls
• „Begonija” – Ceļojums uz Slovākiju 185 Ls
• „Ceļojumu bode” – sākot no 150 Ls
• un citas ceļojumu aģentūras.…

Atlants