• Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem

     

    Konspekts6 Māksla, Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 1.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 2.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 3.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 4.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 5.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 6.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 7.
  • Konspekts 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu mākslas darbība sākas ar reālās īstenības objektu izzināšanu.
Visus izziņas procesus dala divās grupās: pirmajā grupā ietilpst sajūtas un uztvere – tie ir īstenības tiešās, sensorās jeb jutekliskā atspoguļošanas procesi; otrajā grupā ietilpst priekšstati , atmiņa, domāšana un iztēle. Šie procesi atspoguļo īstenības parādības netieši, abstrakti, operējot ar sajūtu un uztveres procesos gūto informāciju.

S A J Ū T A S
Īstenības izziņa sākas ar sajūtām. Par apkārtējās pasaules krāsām un skaņām , par priekšmetu formām un materiāla īpašībām mēs daudz uzzinām ar mūsu sajūtu orgānu palīdzību.
Sajūta ir visvienkāršākais izziņas process, kas atspoguļo priekšmetu un parādību atsevišķas īpašības tajā brīdī, kad materiālie kairinātāji iedarbojas uz atbilstošajiem sajūtu orgāniem.…

Atlants