Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketings', 1.
  • Referāts 'Mārketings', 2.
  • Referāts 'Mārketings', 3.
  • Referāts 'Mārketings', 4.
  • Referāts 'Mārketings', 5.
  • Referāts 'Mārketings', 6.
  • Referāts 'Mārketings', 7.
  • Referāts 'Mārketings', 8.
  • Referāts 'Mārketings', 9.
  • Referāts 'Mārketings', 10.
  • Referāts 'Mārketings', 11.
  • Referāts 'Mārketings', 12.
  • Referāts 'Mārketings', 13.
  • Referāts 'Mārketings', 14.
  • Referāts 'Mārketings', 15.
  • Referāts 'Mārketings', 16.
  • Referāts 'Mārketings', 17.
  • Referāts 'Mārketings', 18.
  • Referāts 'Mārketings', 19.
  • Referāts 'Mārketings', 20.
  • Referāts 'Mārketings', 21.
  • Referāts 'Mārketings', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība un pamatjēdzieni    4
2.  Mārketinga mix    10
3.  Mārketinga vide    12
4.  Preču virzība tirgū    13
5.  Reklāmas projekti un to efektivitātes noteikšana    16
5.1.  Reklāmas budžets    16
5.2.  Reklāmas budžeta sadale    17
5.3.  Ekonomiskā efektivitāte    19
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

Skatoties TV un žurnālu reklāmas mēs baudām cilvēku darba galarezultātu. Taču, lai nonāktu līdz reklāmai un reklāmas veidošanai jāveic tirgus izpēte, preču zīmes veidošana, mērķtirgus noteikšana utt. Veidojot reklāmu jāņem vērā arī LR ‘’Reklāmas likums’’. No variantiem rakstīt kursa darbu par lauku tūrismu vai piensaimnieku kooperatīvo sabiedrību, izvēlējos pēdējo. Kursa darbā apskatīšu vispār mārketinga būtību un sīkāk analizēšu PKS xxxxxxxxxx’ mārketinga stratēģiju. Par cik uzņēmumam, sakarā ar ražošanas paplašināšanu, ir plānots pievērst lielāku uzmanību mārketingam, tad kursa darba 5.nodaļā piedāvāju reklāmas budžeta un reklāmas efektivitātes noteikšanas variantu. Domāju, ka manis aprakstītais variants ir ļoti piemērots šim uzņēmumam.

PKS xxxxxxxxxxx ir piena pārstrādes uzņēmums. Īsumā uzņēmuma vēsture ir šāda: 1992.gada decembrī pieci cilvēki sapulcējās un nolēma, ka pienotavai jāpārtop par xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx’ ir ap 600 piena piegādātājiem un 177 paju biedri.(4) Piena savākšana tiek organizēta ar 3piena mašīnām. Ziemā vākums vienā dienā ir aptuveni 10 vai 12 tonnas. Vasarā – 25-30 tonnas.xxxxxxxxxxxxxxx’ varētu pārstrādāt pat 40 tonnas piena dienā. Ražo, piemēram, krējumu, arī saldo krējumu, diētiskos dzērienus, tīrkultūru, biezpienu, kazeīnu, biezpiena tortes. Veikalā ‘’Pienenīte’’ tirgo arī citus pārtikas produktus. Vislielākos ienākumus iegūst no kazeīna ražošanas. Izveidots pamats biezpiena ražošanai, tāpēc iespējams ražot savdabīgus siera un biezpiena produktus. Specefiskie izstrādājumi ir mazo ražotāju priekšrocības. Īpaši jāpiemin biezpiena tortes. Toršu ražošanai tiek izmantotas tikai vietējās ekoloģiskās tīrās izejvielas - dzērvenes, cidonijas nevis apelsīni un ananāsi. PKS xxxxxxxxxxx ir specializējusies skābkrējuma sviesta ražošanā, kas ir visvērtīgākais piena tauku koncentrāts.
Pēc pārtikas produktiem vienmēr būs pieprasījums, tie ir A.Maslova vajadzības hirarhijas piramīdas pamatvajadzībās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants