Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 1.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 2.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 3.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 4.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 5.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 6.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 7.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 8.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 9.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 10.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 11.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 12.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 13.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 14.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 15.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 16.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 17.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 18.
  • Referāts 'Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā globalizācijas ietekmē', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūrisma maršrutu komercdarbība pasaulē globalizācijas apstākļos – teorētiskais apskats    4
2.  Tūrisma maršrutu komercdarbība globalizētā pasaulē    6
2.1.  Svarīgākās izmaiņas tūrismā globalizācijas ietekmē    6
2.2.  Tūrisma maršrutu tendences pasaulē    7
3.  Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā un globalizācijas ietekme uz to    9
3.1.  Tūrisma maršrutu kā produkta radīšana    9
3.2.  Globalizācijas ietekme uz Latvijas tūrisma komercdarbību Padomju savienībā un pēc neatkarības    10
3.3.  Tūrisma maršrutu tendences Latvijā    11
3.3.1.  Izejošais tūrisms    11
3.3.2.  Vietējais tūrisms. (Kas “apstrādā”vietējos tūristus, kas gatavo maršrutus/? Kam piedāvā - sagrupēt. Arī to kas ir uzrakstīts.Visur atsauces trūkst    11
4.  Pasaules un Latvijas tūrisma maršrutu komercdarbības salīdzinājums    15
5.  Secinājumi    15
6.  Priekšlikumi    15
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1) Globalizācija ir palīdzējusi attīstīties tūrismam un padarījusi to pieejamāku
2) Politiskie faktori negatīvi ietekmē tūrismu
3) Globālā tūrisma ietvaros tiek bojāti vēsturiski objekti
4) Pēc Latvijas neatkarības atgūšanas, ceļošana norit daudz vienkāršāk un tūristiem ir daudz pieejamāki galamērķi, neliedzot ceļot uz jebkuru no pasaules malām.
5) Globalizācijas ietekmē, attīstoties tehnoloģijām, Latvijas tūristiem ir iespēja iegūt maksimāli daudz informācijas par ceļojumu piedāvājumiem ārzemēs, kā arī par drošību un dažādām iespējām valsts ietvaros, uz kuru tas ceļo.
6) Veidojot tūrisma maršrutu, joprojām ir svarīga tabula par ceļotāju tipoloģiju, kura sastādīta, balstoties uz Džonu Svārbrūku un Suzannu Horneri (2007).
7) Par maz reklāma ārvalstīs
8) Latvija ir droša valsts ceļošanai

PRIEKŠLIKUMI
1) Izmantot Eiropas Savienības līdzekļus kultūrvēsturisku objektu sakopšanai un atjaunošanai
2) Vairāk reklamēties ārvalstīs, sadarboties ar ārvalstu tūrisma operatoriem.
3) Attīstīt ekotūrismu, izstrādāt jaunu Ekotūrisma stratēģiju
4) Sekot līdzi tehnoloģiskajiem jaunumiem un izmantot tos tūrisma maršrutu reklamēšanai un Millenials paaudzes piesaistīšanai
5) Reklāmās uzsvērt globāla rakstura pozitīvos faktorus dodoties tūrisma maršrutos uz Latviju (piem.drošība, daba, dabiskums utmldz.)

Atlants