Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
  • Konspekts 'Mārketings', 3.
  • Konspekts 'Mārketings', 4.
  • Konspekts 'Mārketings', 5.
  • Konspekts 'Mārketings', 6.
  • Konspekts 'Mārketings', 7.
  • Konspekts 'Mārketings', 8.
  • Konspekts 'Mārketings', 9.
  • Konspekts 'Mārketings', 10.
  • Konspekts 'Mārketings', 11.
  • Konspekts 'Mārketings', 12.
  • Konspekts 'Mārketings', 13.
  • Konspekts 'Mārketings', 14.
  • Konspekts 'Mārketings', 15.
  • Konspekts 'Mārketings', 16.
  • Konspekts 'Mārketings', 17.
  • Konspekts 'Mārketings', 18.
  • Konspekts 'Mārketings', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums savā būtībā ir atklāta sistēma, kas sastāv no daudziem mainīgiem elementiem. Savukārt šie elementi no organizācijas viedokļa cieši savijas ar ārējiem elementiem. Tādējādi nonākam pie secinājuma, ka uzņēmuma vide iedalās - mirovidē un makrovidē. Šīs vides nosaka pēc to ietekmes uz uzņēmuma iekšējo vidi un iespējas šo vidi un kontrolēt.

Makrovide – mārketinga makrovide ir ārējo spēku mijiedarbība uz uzņēmumu, kas darbojas aiz tā robežām un ietekmē mārketinga dienesta spēju veiksmīgi darboties tirgū. Makrovide ir daudz plašāki sociālie spēki, kas ietekmē mikrovidi (demogrāfiskie, ekonomiskie, darba, zinātniski tehniskie, politiskie un kultūras faktori).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants