Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 1.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 2.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 3.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 4.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 5.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 6.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 7.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 8.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 9.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 10.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 11.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 12.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 13.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 14.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 15.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 16.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 17.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 18.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 19.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 20.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 21.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 22.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 23.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 24.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 25.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 26.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 27.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 28.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 29.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 30.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 31.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 32.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 33.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 34.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 35.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 36.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 37.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 38.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 39.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 40.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 41.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 42.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 43.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 44.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 45.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 46.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 47.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 48.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 49.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 50.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 51.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 52.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 53.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 54.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 55.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 56.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 57.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 58.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 59.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 60.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 61.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 62.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 63.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 64.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 65.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 66.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 67.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 68.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 69.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 70.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 71.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 72.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 73.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 74.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 75.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 76.
  • Referāts 'SIA “Espresso Nams” mārketinga darbības pētījums', 77.
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Uzņēmuma vispārējais raksturojums
Uzņēmums “Espresso Nams” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas tiek dibināta 1998. gadā. Uzņēmums nodarbojās ar kafiju, kafijas aparātu, tēju, tējas aksesuāru un minerālūdens pārdošanu klientiem, galvenokārt juridiskajām personām.
Latvijas tirgū SIA “Espresso Nams” nodarbojas ar:
 Kafijas aparātu pārdošanu;
 Itālijas kafijas pārdošanu;
 Vācu tējas “Ronnefeldt” pārdošanu;
 Kompānijas “Ronnefeldt” aksesuāru un reklāmas produkciju pārdošanu (pātvari, displeji, trauki u.c.);
 Austrijas minerālūdens “OXYGIZER” pārdošanu.
Pats uzņēmums neko neražo, bet tikai piegādā atbilstošo preci - piedāvā starpnieka pakalpojumus.
Uzņēmuma misija: piedāvāt tirgū kvalitatīvu produkciju, kas palīdz gan fiziskām, gan juridiskām personām izvelēt sev preci, kura vislabāk apmierinātu tas prasības, vajadzības, tērējot minimālas laika un naudas resursus.
1.2. Piedāvātā produkta raksturojums
SIA “Espresso Nams” piedāvā ekskluzīvu tēju “Ronnefeldt” Latvijas tirgū no 2003. gada janvārī.
Izsmalcinātas tējas – tie ir neparasta veida produkti. Tikai tējas cienītāji zina, kā tēja ir jālieto un cik lielos daudzumos. Vācijas uzņēmums “Ronnefeldt” veiksmīgi darbojas no 1825. gada. “Ronnefeldt” cītīgi cenšas satuvināt tējas draugus ar izmeklētiem augiem no pazīstamam teju plantācijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants