Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēmas', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēmas', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēmas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sekundārā informācija Latvijā ir:
1. Valstisko institūciju publikācijas Latvijā – Latvijas bankas gada pārskati, LR Finanšu ministrijas ziņojumi, Valsts statistikas komitejas ikgadējie izdevumi utt.;
2. Komercinformācija – Lursoft, Pētījumu aģentūras dati utt.;
3. Periodiskie izdevumi Latvijā – laikraksts “Dienas Bizness”, žurnāls “Kapitāls” utt..
Savukārt, starptautiskā sekundārā informācija ir:
1. Komercdati – Nielsen, MRCA Informācijas pakalpojumi utt.;
Lai mārketinga pētījums būtu precīzs, darbs pie tā būtu jāsadala vairākos posmos:
1. Jāveic situācijas analīze;
2. Jāsastāda plāns;
3. Jāsavāc informācija.
4. Jāveic iegūtās informācijas apkopošana un analīze.
Informācijas vērtīguma attiecība prêt tās ieguves izmaksām ir kritērijs, pēc kura var vērtēt mārketinga pētījumu ieguldījumu uzņēmuma darbības rezultātos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants