Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 1.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 2.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 3.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 4.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 5.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 6.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 7.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 8.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 9.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 10.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 11.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 12.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 13.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 14.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 15.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 16.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 17.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 18.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 19.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 20.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 21.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 22.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 23.
  • Referāts 'Nākotnes izglītības perspektīvas sākumskolā', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS PAMATNOSTĀDNES 2014.-2020.GADAM    7
2.  DAŽĀDĪBA JAUNAJOS PAMATIZGLĪTĪBAS STANDARTOS    10
2.1.  Vienlīdzīgas pieejamības izglītībai nodrošināšana dažādām grupām    11
2.2.  Iekļaujošā vide skolā    12
3.  PAŠREIZĒJĀ SITUĀCIJA UN PERSPEKTĪVA    14
3.1.  Skolēna spēju attīstība sākumskolā    14
3.2.  Vides izmaiņu ietekme uz skolēna mācīšanos    15
4.  Anketēšanas apkopojums un analīze    17
  Pielikums    19
  BIBLIOGRĀFIJA    24
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Rakstot referātu tika pētīta literatūra par izglītības perspektīvām sākumskolas pedagoga darbā. Lai noskaidrotu izglītības perspektīvas tika pētīta Kramiņa, Eglīša, Jermolajeva, Golubevas, Dedzes, Kuzmērtras u.c. literatūras avoti un zinātniski pētnieciskie raksti un interneta resursi. Tā rezultātā tika noskaidrotas mūsdienu problēmas un to risinājumi. Tika veikta arī aptauja, kuras laikā tika aptaujāti 30 dažāda vecuma respondenti, kuru vidējais vecums bija 22,4 gadi. 23 – sievietes un 7 vīrieši.
Līdz ar to pētījumam izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti. Padarītais darbs ļāva izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Ir jāatīsta vienlīdzīga izglītības pieejamība jebkuras tautības bērniem;
2. Valsts mācību iestādēs jāļauj izglītot bērnus tikai sertificētiem un speciāli apmācītiem skolotajiem;
3. Ir jāuzlabo izglītības sistēma;
4. Bērniem ir vairāk jādarbojas praktiski un jāpasniedz mazāk teorijas;
Pirmsskolas izglītība ir jāuzsver kā nozīmīga vispārējās izglītības daļa. Pirmsskolas izglītībai atšķirībā no citām izglītības pakāpēm un veidiem iepriekšējos plānošanas periodos ir bijis salīdzinoši neliels starptautiskais investīciju atbalsts. Pirmsskolas izglītības kvalitāti iespējams paaugstināt un nodrošināt tās pieejamību, attīstot trīs būtiskākos šīs izglītības pakāpes elementus:
• satura pilnveidi (prasības, sasniedzamie rezultāti, vadlīnijas un atbilstoši mācību līdzekļi);
• pedagogu profesionālo kapacitāti –(inovatīva un nepārtraukta tālākizglītība);
• infrastruktūru (iekšējā mācību vide un ārējā (fiziskā) infrastruktūra).

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants