Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 1.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 2.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 3.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 4.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 5.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 6.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 7.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 8.
  • Konspekts 'Entonija Gidensa uzskati par cilvēka apziņu un patību', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ir viens no grūtāk izpētāmajiem objektiem, lai arī mēs esam aktīva tās daļa un it kā labi saprotam kas notiek tās ietvaros, ir sarežģīti skaidrot tās darbību, to “sakārtot pa plauktiņiem” teorētiskā veidā. Taču E. Gidenss, kā viens no socioloģijas pētniecības pārstāvjiem to ir mēģinājis izdarīt.
Pēc autora teorijas analīzes par doto tēmu, var teikt, ka ir aplūkotas attiecības starp divām struktūrām- indivīdu un sabiedrību, taču nepietiek vien ar to, ka apskatām tikai attiecības. E. Gidenss ir veicis plašu gan indivīda, gan sabiedrības darbības analīzi.
Apskatot šo teoriju mūsdienu kontekstā, varu teikt, ka šāda veida pieeja varētu nekad nenovecot. Pirmkārt jau tāpēc, ka tā ir maksimāli objektīva, jo E. Gidenss ir atsaucies arī uz daudzu citu autoru viedokļiem un teorijām (Z. Freids, Ē. Gofmanis u.c.), ir tās izanalizējis un izkristalizējis arī savu teoriju, pa starpam gan dodot savu piekrišanu vai kritizējot jau esošās teorijas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants