Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 1.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 2.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 3.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 4.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 5.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 6.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 7.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 8.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 9.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 10.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 11.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 12.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 13.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 14.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 15.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 16.
  • Referāts 'Integrētās vadības sistēmas - materiālā un garīgā līdzsvars vadīšanā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kvalitātes vadības sistēmu raksturojums    4
2.  Integrētā vadības sistēma    6
3.  Garīgā līdzsvarojums vadības sistēmā    10
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Viens no lielākajiem ieguldījumiem “kvalitātes domāšanas revolūcijā” ir nācis no Japānas. Pēc II Pasaules kara, kad Japāna mēģināja iepludināt savu preci Rietumu tirgū, tās preču kvalitātei bija slikta slava. Sākotnēji tika likts uzsvars uz ražīguma palielināšanu, kas noveda pie lētām, bet nekvalitatīvām precēm un otršķirīgiem  pakalpojumiem .Lai pārvarētu šīs grūtības, bija nepieciešama kvalitātes uzlabošana, kuru ASV ekonomiskās palīdzības programmas ietvaros palīdzēja realizēt labākie ASV konsultanti kvalitātes jomā . Ar viņu, kā arī japāņu ekspertu atbalstu tika izstrādāta jauna stratēģija firmu attīstībā.
Galvenie principi bija:
uzņēmuma augstākajai vadībai jāpiedalās kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanā un viņu nedalīta ieinteresētība ir sistēmas pamats;
visas organizācijas darbiniekiem jānodrošina apmācība kvalitātes pārvaldības jomā;
kvalitātes uzlabošana jāuztver kā nepārtraukts process;
darbiniekiem jāpiedalās kvalitātes uzlabošanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants