Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 1.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 2.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 3.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 4.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 5.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 6.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 7.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 8.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 9.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 10.
  • Referāts 'Konfliktsituācijas analīze organizācijā "Limflor B.V."', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KONFLIKTA STRUKTŪRA    2
2.  KONFLIKTU VEIDI    6
3.  KONFLIKTA ATTĪSTĪBA    8
4.  PRIEKŠLIKUMI KONFLIKTA RISINĀŠANAI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

3. KONFLIKTA ATTĪSTĪBA
3. stadija – konflikta atrisināšanas stadija:
Manā analizētajā konfliktsituācijā ir iestājusies trešā konflikta atrisināšanas stadija. Ir pamanāmas savstarpējas sarunas, kas lēnām veicina konflikta atrisinājumu. Tiek veicināta savstarpēja saprašanās savā starpā. Tiek katram iedalīti konkrēti izpildes darbi un tiek sadalīti pienākumi tā, lai konfliktējošām pusēm būtu skaidri zināmi savi darba pienākumi. Pamazām likvidē iespējamos komunikācijas šķēršļus un tiek veikta skaidrāka savstarpējā valoda. Iesākumā visa komanda ar organizācijas direktoru izanalizēja konflikta cēloņus un no kā tie īsti ir cēlušies. Lai atrisinātu konfliktu, ir skaidri jāiztēlojas, kādos jautājumos abas puses konfliktē, kur ir kopīgās un kur ir atšķirīgās pieejas. Mēģināja saprast, kā katra no pusēm saprot konflikta situāciju un tās atrisinājumu, cik vispār personas piedalās konfliktā. Tad visi kopīgi izstrādāja vairākus konflikta risinājuma variantus, kas bija pieņemami abām konfliktējošām pusēm. Sarunu laikā visas puses centās būt godīgi pret sevi un citiem, tādēļ centās runāt skaidru valodu un izteikt visu ko katrs viens par otru domā. Jau sarunu laikā puses centās nepārtraukt viens otru, centās uzklausīt otra domas un priekšlikumus.

Atlants