Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 1.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 2.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 3.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 4.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 5.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 6.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 7.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 8.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 9.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 10.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 11.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 12.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 13.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 14.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 15.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 16.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 17.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 18.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 19.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 20.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 21.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 22.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 23.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 24.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 25.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 26.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 27.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 28.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 29.
  • Referāts 'Cenu stratēģija uzņēmumā "Zvaigznes grāmatnīca"', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  CENA    4
1.1.  Cenu veidošana    4
1.2.  Cenu veidošanas metodes    6
1.3.  Cenu veidošanas process    8
1.4.  Cenu pazemināšanas politika    9
2.  CENU STRATĒĢIJA    10
2.1.  Jauno preču cenu veidošanas stratēģija    10
2.1.1.  Cenu veidošanas stratēģija preču sortimentam    12
2.1.2.  Stratēģija cenu piemērošanai tirgum    13
2.2.  Cenu izmaiņas    17
3.  „ZVAIGZNE ABC” RAKSTUROJUMS    20
3.1.  Realizācijas apjomi    21
3.1.  Cenu veidošana    22
3.2.  Cenu veidošanas stratēģija    23
  SECINĀJUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Apgāds "Zvaigzne ABC" ir lielākais grāmatu izdevējs Latvijā ar visplašāko grāmatu veikalu tīklu, lai Zvaigzne ABC izdotās grāmatas varētu lasīt un iegādāties pēc iespējas vairāk visā Latvijā, viena tāda grāmatnīca atrodas arī Jelgavā.
2. Jelgavas Zvaigznes grāmatnīcas realizācijas apjomi 2012. gadā ir palielinājušies par 10000 Ls jeb 10%,salīdzinājumā ar 2011. gadu, savukārt, salīdzinot trīs pilsētu – Jelgavas, Valmieras, Bauskas, realizācijas apjomus, var redzēt, ka Jelgavai ir vislabākie rezultāti
3. Uzņēmums cenas veido tā, lai iegūtu tirgū stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā un maksimāli palielinātu peļņu.
4. Jaunu grāmatu cenu veidošanā uzņēmums izmanto tirgus iegūšanas stratēģiju, cenu nosakot zemāku par konkurentu cenām. Par cik "Zvaigzne ABC" ir lielākais grāmatu izdevējs Latvijā ar visplašāko grāmatu veikalu tīklu, tad par konkurentiem uzņēmums savā ziņā var nesatraukties.
5. Viena no stratēģijām cenu piemērošanai tirgum ir cenu atlaides veidošana, ko plaši izmanto arī Zvaigznes grāmatnīca Jelgavā, lai piesaistītu pastāvīgos pircējus ir iespējams iegādāties Klientu kartes.
6. Cenu atlaides grāmatām notiek nepārtraukti, kā piemēram, „Bankrota cenas”, kas ilgst vienu mēnesi, kad grāmatām uz pusi tiek samazinātas cenas, kas pēc stratēģijām atbilst kā stimulējošo cenu veidošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants