Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Masu komunikācija. Kultūras industrija. Organizāciju komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Masu komunikācija. Kultūras industrija. Organizāciju komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Masu komunikācija. Kultūras industrija. Organizāciju komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Masu komunikācija. Kultūras industrija. Organizāciju komunikācija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sestajā postulātā Reddings apskatīja „patēriņa faktoru” un komunikācijas mijiedarbības efektivitāti organizācijās. Komunikācija vienmēr ietver enerģijas patēriņu. Caur formulu „efektivitāte = efektivitāte/patēriņš” Reddings parādīja, ka ne vienmēr lielāks komunikācijas daudzums ir labāk.
Sestajā postulātā viņš norādīja, ka sociālajai vajadzībai pēc liekvārdības ir jābūt līdzsvarā ar ekonomisko vajadzību pēc efektivitātes.
Astotsajā postulātā, kas ir saistīts ar komunikācijas pārslogojumu, ir aprakstītas problēmas, saistītas ar indivīda ziņu pārstrādes robežu. Reddings ieteica izpētīt „nenoteiktības absorbciju” (kā ziņu sūtītāji un saņēmēji uztver divdomību un noskaidro ziņu jēgu) un „izņēmumu principu”, kuru organizācijas izmanto, mēģinot pārvarēt komunikācijas pārslogojumu.
Desmitais postulāts ir saistīts ar „sērijveida pārraides efektu” vai nozīmes izmaiņām filtrēšanas un sagrozīšanas dēļ, kad ziņas tiek nodotas in indivīda indivīdam informācijas tīkla hierarhijā.
Pēdējā, desmitajā postulātā, Reddings norādīja, ka organizāciju komunikācijas „klimats” ir vairāk svarīgāks, nekā prasmes un metodes, un „ideāla klimata” sastāvdaļas būtu atbalsts, līdzdalība lēmumu pieņemšanā, uzticība, pārliecinātība, atvērtība un uzsvars uz augstas veiktspējas mērķiem.

Atlants