Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 1.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 2.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 3.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 4.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 5.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 6.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 7.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 8.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 9.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 10.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 11.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 12.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 13.
  • Prezentācija 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Produkta stratēģija
“Looky Look” galvenā uzmanība tiek pievērsta eļļām un barojošiem ķermeņa skrubjiem. Aromāti un kompozīcijas ir nepārspējamas. Receptes ir daudzkomponentu, izmantojot lielu daudzumu augu eļļu. Tie satur zīda proteīnus un kakao sviestu, dažādus esterus, kanēli un vaniļu, lavandu un citrusaugļus.

1. ieviešanas fāze - mitrinošie krēmi, serumi un toniki



2. ieviešanas fāze - mitrinošie šampūni un kondicionieri

Atlants