Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 1.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 2.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 3.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 4.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 5.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 6.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 7.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 8.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 9.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 10.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 11.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 12.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 13.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 14.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 15.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 16.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 17.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 18.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 19.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 20.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 21.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 22.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 23.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 24.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 25.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 26.
  • Referāts 'Eiropas Savienības iniciatīvas kuģu satiksmes uzraudzības sistēmu izveidē', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  EIROPAS JŪRAS DROŠĪBAS AĢENTŪRA (EUROPEAN MARITIME SAFETY AGENCY)    3
  Eiropas Jūras Drošības Aģentūras mērķi   
  SAFE SEA NET ( NACIONĀLĀ KUĢOŠANAS INFORMĀCIJAS SISTĒMA)   
  Sistēmas Apraksts   
  Valstis, kurās izmanto SafeSeaNeT   
  SafeSeaNet Latvijā   
  EU LRIT SYSTEM & DATA CENTRE   
  Sistēmas Arhitektūra   
  Eiropas Savienības Kuģu tālas darbības identifikācijas un sekošanas sistēma un tās Datu Centrs   
  ES LRIT Datu Centra sniegtās informācijas izmantošana Latvijā   
  THETIS - THE HYBRID EUROPEAN TARGETING AND INSPECTION SYSTEM   
  THETIS lietotāja interfeiss   
  Sistēmas funkcionalitātes un darbības kopsavilkums   
  Sistēmas tehniskais kopsavilkums   
  SISTĒMU SALĪDZINĀJUMS   
  SECINĀJUMI   
Darba fragmentsAizvērt

Jūras transports ir fundamentāli svarīgs gan Eiropai, gan pārējai pasaulei. Vairāk nekā 90% Eiropas Savienības valstu eksportpreču tiek transportētas, izmantojot jūras ceļus; vairāk kā 3.7 biljoni tonnu kravas tiek izkrauti un iekrauti viena gada laikā Eiropas Savienības ostās. Tas nozīmē, ka jūras transports ir pats svarīgākais transporta veids pārvadātās kravas apjoma ziņā. Ņemot vērā jūrniecības vēsturi, Eiropas ģeogrāfiju un globalizācijas efektus, jūras transports saglabās savu līdera pozīciju starp citiem transporta veidiem ES tirdzniecības attīstībā arī nākotnē.
Eiropas Savienības pilsoņiem ir tiesības uz drošu un tīru pasažieru un kravas pārvadāšanu pa jūru. Lai šos mērķus veiksmīgi sasniegtu, jo īpaši pēc naftas tankkuģu Erika un Prestige avārijām, 2003. gadā tika nodibināta Eiropas Jūras Drošības Aģentūra (zem regulācijām (EC) Nº 1406/2002 ; 27. Jūnijs 2002.). Aģentūra ir viena no svarīgākajām Eiropas Savienības iniciatīvām lai uzlabotu un uzturētu drošības situāciju jūras transporta nozarē.
EMSA galvenā mītne atrodas Portugāles galvaspilsētā Lisabonā. Aģentūrā strādā 200 cilvēki un tai ir neliela flote (2009. Gada beigās – 16 kuģi) ar stand-by naftas noplūžu savākšanas kuģiem. Flote strādā kontrakta ietvaros, tā ir paredzēta operatīvai papildus palīdzības sniegšanai ES dalībvalstīm jūras piesārņojuma gadījumos. Aģentūras izpilddirektors ir Villems de Ruiters. 2008. Gadā EMSA budžets bija 50.000.000 eiro, no kuriem 18.000.000 eiro ir paredzēti uzdevumiem, kas saistīti ar jūras piesārņojuma seku likvidēšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants