Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 1.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 2.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 3.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 4.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 5.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 6.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 7.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 8.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 9.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 10.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 11.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 12.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 13.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 14.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 15.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 16.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 17.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 18.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 19.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 20.
  • Referāts 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību izpēte viesnīcā „Hotel Cēsis”', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Vispārējs reklāmas apraksts    4
  Reklāmas klasifikācija pēc tās veidiem un funkcijām    5
  Reklāmas mērķi    9
  Reklāmas ziņojumu izstrāde    12
  Reklāmas veidi un izplatīšanas līdzekļu izvēle    14
  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir komunikatīvo sakaru izpausme ar zināmu personu vai organizāciju sniegtās informācijas izplatīšanas makas līdzekļu starpniecību. Pasaulē ar katru gadu uzņēmumi tērē arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien vairāķ uzmanības. Reklāmas izmaksas tiek rūpīgi izplānotas. Katram uzņēmumam ir savas metodes reklāmas mērķu noteikšanā, izgatavošanā, reklāmas izmaksu noteikšanā, sludinājuma izstrādāšanā, reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēlē. Pastāv arī reklāmas ierobežojumi vai pat aizliegumi. Reklāmas menedžera uzdevums ir izgatavot kvalitatīvu un efektīvu reklāmu.
Latvijā uzņēmumi parāk maz uzmanības pievērš reklāmas un labumam, ko tā dod. Reklāmas izmaksām piešķir maz nozīmes, tās reizēm tiek plānotas ļoti pavirši, vai arī vispār netiek plānotas.
Viesnīcas reklāmas menedžerim svarīgi ir pārdomāt, kā ar visefektīvāko paņēmienu padarīt pakalpojumu „pazīstamu”, kā ar minimāliem izdevumiem pārliecinoši ietekmēt vajadzīgo patērētāju. Reklāmas menedžerim ir jābūt reklāmas līdzekļu izlietošanas plāna izstrādātājam, teksta autoram, māķslinieciskajam noformētājam. Svarīgi ir novērtēt reklāmas lomu mārketinga stratēģijā. Reklāma būtiski ietekmē vispārēo mārketinga stratēģiju.
Kursa darba mērķis ir izpētīt, kurus reklāmas izplatīšanas veidus izmanto SIA “Hotel Cesis”, un kādus reklāmas veidus tas izmanto sava uzņēmuma reklamēšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants