Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 1.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 2.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 3.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 4.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 5.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 6.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 7.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 8.
  • Referāts 'Produkta kvalitāte', 9.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Efektīva kvalitātes vadības sistēma palīdzēs palielināt klientu apmierinātību.
2. Izstrādājot un ieviešot kvalitātes vadības sistēmu, uzņēmums sekmēs klientu apmierinātības palielināšanos, pilnveidos uzņēmumā notiekošos procesus un nodrošinās saskanīgu uzņēmuma darbu.
3. Kvalitātes nodrošināšana ir absolūti nepieciešama, lai pārliecinātu patērētāju par ražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma izcilību.
4. Produkcijas kvalitāti nosaka sabiedrības pieprasījums pēc konkrētā preču veida.
5. Produkta kvalitāti ietver divos veidos tā var būt subjektīva, gan arī objektīva.
6. Ja ir liels pieprasījums pēc produkcijas un ir maz konkurentu, uzņēmums var ražot savu preci ar zemāku kvalitāti, jo patērētājam nekas cits neatliks, kā pirkt šo preci, jo tieši konkurence ir tā, kas uzņēmumam liek domāt par kvalitāte.
7. Zīmols savā veidā ir kā garantija un solījums, kurš tiek dots un patstāvīgi uzturēts.
8. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos, tātad nodot vēstījumu lietotājam vai potenciālajam lietotājam.
9. Katrai precei ir savs kvalitātes līmenis, kas izsakāms kā zems, vidējs, augsts, augstākais. No kvalitātes arī
10. ir atkarīgs preču pieprasījums un pārdošanas apjoms.
11. Konkurence ir viens no būtiskākajiem faktoriem produktu kvalitātes noteikšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants