Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Spēle "Atrodi draugu"', 1.
  • Konspekts 'Spēle "Atrodi draugu"', 2.
  • Konspekts 'Spēle "Atrodi draugu"', 3.
  • Konspekts 'Spēle "Atrodi draugu"', 4.
  • Konspekts 'Spēle "Atrodi draugu"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļas gaita.
Skolotāja motivē skolēnus piedalīties spēlē. ( piem., „Piedaloties spēlē jūs varat atpūsties no stundas, pārbaudīt savas zināšanas par dzīvniekiem ”)
Uz pirmās grupas kartītēm (pielikums 1) ir uzzīmēti dzīvnieku attēli, uz otrās uzraksta mīklu (pielikums 2). Kartītes no pirmās grupas sajauc un izdala pa vienai rotaļas dalībniekiem. Otras grupas kartītes tur pie sevis vadošais. Vadošais ņem vienu kārtiņu ar mīklu un lasa. Skolēni meklē atbildi uz mīklu un aizver pareizo dzīvnieku. Kam pirmajam visi lodziņi būs aizvērti – tas ir uzvarētājs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants