-
Reklāmas loma mūsdienās
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Reklāmas vēsture | 4 | |
Reklāmas būtība | 6 | |
Reklāmas mērķi | 7 | |
Reklāmas veidi | 9 | |
Jacobs | 15 | |
Ariel | 15 | |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotā literatūra | 17 |
Vai bērni ir nosmērējošies netīri. Situācijas , kas ir attēlotas pulvera Ariel reklāmās ir ļoti dabiskas. Šajās situācijas vismaz reizi mēs-patērētāji esam nokļuvuši. Pārsvarā traipus nevar iztīrīt no drēbēm, tad šī reklāma, kad tikko parādījās Latvijas reklāmas tirgū bija ļoti efektīva. Efektīvi reklāmā ir parādīts 2 blūzītes ar vienādiem traipiem. Pirmo blūzīti mazgājot ar parasto veļas pulveri traips paliek, taču mazgājot blūzīti ar veļas pulveri Ariel blūzīte kļūst žilbinoši balta un traips izgaist.
Secinājumi
1.Reklāma ir dabisks process, kas norisinās visā Pasaulē.
2.Reklāmas galvenais mērķis ir savas produkcijas, pakalpojuma popularizēšana, klientu piesaistīšana
3.Ar katru dienu, stundu mūsdienās pieaug Produktu , pakalpojumu sniedzējiem parādās ar vien jauni un sīvāki konkurenti, kuriem nedrīkst padoties, bet gan jācīnās. Līdz ar to reklāmas salīdzinot ar pirmajām reklāmām, kas bija iegravētas klintī. Katra reklāma paliek krāšņāka, interesantāka. Populāri ir reklāmā izmantot slavenus cilvēkus tie visbiežāk ir sportisti, mazi bērni.
4. Visa mūsu dzīve ir pakļauta reklāmai. Mēs tajā iesaistāmies nemanot.
5. Mūsdienās reklāmas ir pārspīlētas gan televīzijā , gan visur citur, kur tas ir izvietotas. Tagad , kur ne tu paskaties, kur ne tu pagriez galvu visur ir vienas vienīgas reklāmas. Mēs dzīvojam reklāmu ērā.
…
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens ir pazīstams jau sen. Vidusjūras valstu teritorijā , arheologi atrada izkārtnes ar informāciju par dažādiem noteikumiem un piedāvājumiem. Senie romieši paziņojumus par gladiatoru cīņām rakstīja uz sienām , bet feniķieši savos klajumos aprakstīja klintis, dažādi slavinot šajos uzrakstos savas preces. Visus šos uzrakstus var uzskatīt par sākumu ārējai reklāmai. Kāds uzraksts uz sienas Pompejā slavināja politiskos darboņus un aicināja cilvēkus nodot par viņiem savas balsis. Sava veida reklāma bija arī amatnieku marķējums uz viņu izgatavotajām lietām, piem. Podnieka gravējums uz saviem ražojumiem. Laba amatnieka izplatījās ātri, tādēļ cilvēki meklēja preces tieši ar šī amatnieka gravējumu. Mūsdienas tas tā pat ir ar labas kvalitātes firmu zīmolu precēm.