Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 1.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 2.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 3.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 4.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 5.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 6.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 7.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 8.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 9.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 10.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 11.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 12.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 13.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 14.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 15.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 16.
  • Referāts 'Reklāmas loma mūsdienās', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāmas vēsture    4
  Reklāmas būtība    6
  Reklāmas mērķi    7
  Reklāmas veidi    9
  Jacobs    15
  Ariel    15
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Vai bērni ir nosmērējošies netīri. Situācijas , kas ir attēlotas pulvera Ariel reklāmās ir ļoti dabiskas. Šajās situācijas vismaz reizi mēs-patērētāji esam nokļuvuši. Pārsvarā traipus nevar iztīrīt no drēbēm, tad šī reklāma, kad tikko parādījās Latvijas reklāmas tirgū bija ļoti efektīva. Efektīvi reklāmā ir parādīts 2 blūzītes ar vienādiem traipiem. Pirmo blūzīti mazgājot ar parasto veļas pulveri traips paliek, taču mazgājot blūzīti ar veļas pulveri Ariel blūzīte kļūst žilbinoši balta un traips izgaist.

Secinājumi
1.Reklāma ir dabisks process, kas norisinās visā Pasaulē.
2.Reklāmas galvenais mērķis ir savas produkcijas, pakalpojuma popularizēšana, klientu piesaistīšana
3.Ar katru dienu, stundu mūsdienās pieaug Produktu , pakalpojumu sniedzējiem parādās ar vien jauni un sīvāki konkurenti, kuriem nedrīkst padoties, bet gan jācīnās. Līdz ar to reklāmas salīdzinot ar pirmajām reklāmām, kas bija iegravētas klintī. Katra reklāma paliek krāšņāka, interesantāka. Populāri ir reklāmā izmantot slavenus cilvēkus tie visbiežāk ir sportisti, mazi bērni.
4. Visa mūsu dzīve ir pakļauta reklāmai. Mēs tajā iesaistāmies nemanot.
5. Mūsdienās reklāmas ir pārspīlētas gan televīzijā , gan visur citur, kur tas ir izvietotas. Tagad , kur ne tu paskaties, kur ne tu pagriez galvu visur ir vienas vienīgas reklāmas. Mēs dzīvojam reklāmu ērā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants