Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cenas un to veidošana', 1.
  • Konspekts 'Cenas un to veidošana', 2.
  • Konspekts 'Cenas un to veidošana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Nodrošināt izdzīvošanu tirgū- saistīts ar lielu konkurenci un pieprasījuma maiņu. Lai izdzīvotu, jānosaka zemas cenas – Kompānijas L’oreal piedāvā ne īpašu augstas cenas uz šampūnu. Pircējs dažādos veikalos Latvijā var nopirkt šo preci ar atlaidi, piemēram, veikals Drogas.
Peļņas palielināšana- vajadzētu izvēlēties tādu cenu, kas dod iespēju gūt maksimālo peļņu, ieskaitot guvumu un investīcijas.
Lielākais realizācijas apjoms- galvenais nosacījums- zemas cenas. Tā var paaugstināt apgrozījuma daļu , piemēram, līdz 20 %.
Stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā- šis mērķis ir saistīts ar samēra augstām cenām, kas kompensē lielos izdevumus zinātniskās pētniecības darbiem. Kompānijas piedāvā augstās kvalitātes produkciju Francija, Lielbritānijā- lielās attīstītās valstīs, kur pircēji maksās par kvalitāti augstās cenas. Latvijā šampūns L’oreal var nopirkt par samēra zemām cenām – protams, kvalitāte arī ir vidēja. Latvijā ir tikai dažādi veikali, kur ir produkcijai L’oreal augstas cenas- Tas ir veikali Kolonna un Bogema.
Pirmās kārtas L’oreal mērķis- produkciju kvalitāte tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Atlants