Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 1.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 2.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 3.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 4.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 5.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 6.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 7.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 8.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 9.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 10.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 11.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 12.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 13.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 14.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 15.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 16.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 17.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 18.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 19.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 20.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 21.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 22.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 23.
  • Referāts 'SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Īss apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    6
2.1.  Demogrāfiskais faktors    6
2.2.  Ekonomiskie faktori    7
2.3.  Kultūras un izglītības faktori    9
2.4.  Apkārtējās vides (dabas) faktori    10
2.5.  Politiskie, tiesiskie faktori    10
2.6.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
3.  Mārketinga mikrovide    12
3.1.  Pircēji    12
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    15
3.4.  Starpnieki tirgū    15
4.  SWOT analīze    17
4.1.  Iespējas    18
4.2.  Draudi    19
4.3.  Stiprās puses    19
4.4.  Vājās puses    19
5.  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

5. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Konkurentu mazs skaits. Iespēja, ka tirgū parādīsies jauns konkurents ir maz ticama.
2. Uzņēmumam ir labs mārketings. Reklāma ir televīzijā, avīzēs, žurnālos, dažādos interneta portālos, uz automašīnām.
3. Ražošanas procesā tiek veikts roku darbs, saglabājot senās vērtības.
4. Liels saražotās produkcijas daudzums aiziet uz blakus valstīm – Krieviju, Baltkrieviju un citām tuvumā esošajām vaļstīm.
5. Ir „Saldumu darbnīca”, kuru var apmeklēt jebkurš iznteresents, tādā veidā iepazīstoties ar ražošanas procesu.

Priekšlikumi:
1. Piesaistīt investorus jaunu recepšu izgatavošanai.
2. Izvietot vairāk reklāmas par „Saldumu darbnīcu ” Skrīveros.
3. Atvērt vairākās lielākajās pilsētās firmas veikalus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants