-
SIA "Skrīveru saldumi" saldumu ražošanas uzņēmuma tirgus izpēte
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Īss apraksts | 4 |
2. | Mārketinga makrovide | 6 |
2.1. | Demogrāfiskais faktors | 6 |
2.2. | Ekonomiskie faktori | 7 |
2.3. | Kultūras un izglītības faktori | 9 |
2.4. | Apkārtējās vides (dabas) faktori | 10 |
2.5. | Politiskie, tiesiskie faktori | 10 |
2.6. | Tehniskie un tehnoloģiskie faktori | 11 |
3. | Mārketinga mikrovide | 12 |
3.1. | Pircēji | 12 |
3.2. | Konkurenti | 13 |
3.3. | Piegādātāji | 15 |
3.4. | Starpnieki tirgū | 15 |
4. | SWOT analīze | 17 |
4.1. | Iespējas | 18 |
4.2. | Draudi | 19 |
4.3. | Stiprās puses | 19 |
4.4. | Vājās puses | 19 |
5. | Secinājumi un priekšlikumi | 21 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 22 |
5. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Konkurentu mazs skaits. Iespēja, ka tirgū parādīsies jauns konkurents ir maz ticama.
2. Uzņēmumam ir labs mārketings. Reklāma ir televīzijā, avīzēs, žurnālos, dažādos interneta portālos, uz automašīnām.
3. Ražošanas procesā tiek veikts roku darbs, saglabājot senās vērtības.
4. Liels saražotās produkcijas daudzums aiziet uz blakus valstīm – Krieviju, Baltkrieviju un citām tuvumā esošajām vaļstīm.
5. Ir „Saldumu darbnīca”, kuru var apmeklēt jebkurš iznteresents, tādā veidā iepazīstoties ar ražošanas procesu.
Priekšlikumi:
1. Piesaistīt investorus jaunu recepšu izgatavošanai.
2. Izvietot vairāk reklāmas par „Saldumu darbnīcu ” Skrīveros.
3. Atvērt vairākās lielākajās pilsētās firmas veikalus.
…
Darbs rakstīts priekšmetā tirguszinības, saņēmu diezgan augstu vērtējumu (10). Darba ir apskatīti arī konkurenti, analizēts SVID (SWOT)