Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses vietas raksturojums    2
2.  Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde    2
3.  Specializācijas uzdevumu izpilde    7
4.  Ieteikumi par prakses organizāciju prakses vietā    8
5.  Priekšlikumi LKK prakses darba uzlabošanai    8
6.  Pielikumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Resursu analīze


Cilvēku: grupas vadošā dizainere Ieva Kalēja studējusi Milānas domus akadēmijā un ieguvusi maģistra grādu dizainā. Izvēlējusies iziet ārpus virtuālās domāšanas, meklē īstas lietas un padara tās par gaismu.
Inese Zirnīte padara idejas par realitāti. Viņa vada lampu ražošanu, meklē un atrod labākās iespējas, materiālus un meistarus.
Līga Grigule vada „mammalampa“ mārketingu un pārdošanu un aizved “mammalampa” pie cilvēkiem visā pasaulē.
Ģirts Zirnītis– finanšu direktors.
Varis Arājs– tehniskais direktors.
Jānis Kalējs– partneris.
Finansu: ienākumi no veidotajiem projektiem (piem. „Atspēriens”) , sadarbības partneriem, pašfinasējums.
Materiālu: biroja tehniskais aprīkojums, mēbeles, kancelejas piederumi, u.c.
Informācijas : internets-mājas lapa-www.mammalampa.lv vai www.mammalampa.com , sadarbības partneri, žurnāls Deko, Dizaina Studija.

Organizācijas darbības jomas analīze

Uzņēmums SIA „Mammastudio” ir dibināts 2009.gadā un tas ir uzsācis darbību apgaismes objektu- lampu dizainēšanā un ražošanā. Uzņēmums ir izveidojis jaunu latviešu dizaina zīmolu „mammalampa”. Uzņēmums ražo apgaismes objektus un eksportē tos sākumā galvenokārt uz Eiropu un perspektīvā uz citām pasaules valstīm. Produktu pārdošanas uzsākšanai Eiropas Savienības tirgū ir obligāta prasība reģistrēt CE (Conformité Européenne’) sertifikātu, jeb marķējumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants