Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 1.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 2.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 3.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 4.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 5.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 6.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 7.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 8.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 9.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 10.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 11.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 12.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 13.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 14.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 15.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 16.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 17.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze autostāvvietā SIA "Drošība"', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nozares apraksts    4
1.1.  Nozares attīstība    4
1.2.  Pamatnosacījumi nozares attīstībai    5
2.  Produkta raksturojums    6
2.1.  Autostāvvietas pakalpojumi    6
2.2.  Velosipēdu stāvvietas pakalpojumi jeb slēgta tipa velosipēdu novietne    6
2.3.  Klientūras struktūra    7
2.4.  Faktori produktu izveidei un piedāvāšanai    7
3.  Konkurences analīze    9
4.  Statistika    13
5.  ID analīze    16
  Secinājumi    17
  Izmantoto avotu pārskats    18
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Biznesa plānam izvēlētā nozare ir „Transports un uzglabāšana” (NACE 2. - H) un produkts, ko uzņēmums piedāvās būs autostāvvietas un velosipēdu stāvvietas pakalpojumi. Izvēlējos šo nozari, jo, manuprāt, tā attīstās un ir nozīmīga Latvijas tautsaimniecībā. Kā arī produkts ir izvēlēts, jo valstī pieaug noziedzības līmenis, vieglās automašīnas tiek apzagtas, bojātas un nozagtas, tāpat arī velosipēdi. Ar produkta piedāvāšanu Iļģuciema (Rīgas mikrorajona) apkārtnē, vēlētos mazināt šo noziedzīgo gadījumu skaitu. Savukārt, produkts – velosipēdu stāvvietas pakalpojumi – esmu ieplānojusi piedāvāt, lai mazinātu Iļģuciema iedzīvotāju problēmas ar divriteņu glabāšanu un drošību.
Veicot nozares un produkta analīzi, noskaidrošu, vai pašreizējā Latvijas ekonomiskajā situācijā ir vērts veidot manis iecerēto uzņēmumu un sniegt ieplānotos pakalpojumus.
Galvenie paņēmieni, metodes analīzes izveidei:
• visa veida informācijas apkopošana un analizēšana,
• intervijas ar konkurentu uzņēmumu pārstāvjiem, lai spētu analizēt un salīdzināt SIA „Drošība” tuvākos tiešos konkurentus,
• statistiskās informācijas apkopošana, analizēšana un komentēšana,
• savu zināšanu, pieredzes un viedokļa izmantošana.
Informācijas avoti, kas izmantoti analīzei par pamatu:
• globālais tīmeklis,
• intervijas ar konkurentu uzņēmumu pārstāvjiem,
• manis pašas konkurentu novērojumi.

1. Nozares apraksts
1.1. Nozares attīstība
Uzņēmums SIA „Drošība” darbosies nozarē „Transports un uzglabāšana” (NACE 2. - H), un tā pamatdarbība saskaņā ar NACE klasifikatoru būs sauszemes transporta palīgdarbības (H 52.21). Latvijā uz doto brīdi ir reģistrēti 937 uzņēmumi ar šo darbības veidu (sauszemes transporta palīgdarbības (H 52.21)) .

Autora komentārsAtvērt
Atlants