• Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē

     Novērtēts!

    Referāts13 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 1.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 2.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 3.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 4.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 5.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 6.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 7.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 8.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 9.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 10.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 11.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 12.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 13.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 14.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 15.
  • Referāts 'Mācību metožu raksturojums un pielietojums sociālo zinību apguvē', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Mācību metodes jēdziens un metožu klasifikācija    3
2.  Mācību metožu raksturojums    10
2.1.  Daļēju meklējumu jeb heiristiskā metode    10
2.2.  Vārdiskā jeb verbālā mācību metode    12
  Nobeigums    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē pēdējos gadu desmitos ir notikušas dažādas pārmaiņas, kas ietekmē gan cilvēka ikdienas dzīvi un savstarpējos kontaktus , gan arī norises valsts un starpvalstu mērogā.
Tādējādi ne tikai pieaugušajiem, bet arī bērniem nākas iepazīties ar jauna veida sabiedriskajām attiecībām, jāprot atrast savu vietu darba tirgū, piedāvājot atbilstošas zināšanas un prasmes un iekļaujoties valsts politiskajā un sabiedriskajā dzīvē.
Neskatoties uz to, nedrīkst aizmirst arī par vispārcilvēciskajām vērtībām un rūpēm par sevi.
Sabiedrībai jāveidojas no kritiski domājošiem un sociāli atbildīgiem indivīdiem, kas spēj orientēties mainīgajā ekonomiskajā situācijā.
Šajā cilvēka attīstības aspektā liela nozīme ir sociālajā zinībām, kuru uzdevums ir palīdzēt cilvēkiem izprast sevi, līdzcilvēkus un apkārtējās pasaules norises, tādējādi veicinot arī skolēnu sagatavošanos piln’vērtīgai dzīvei.
Tādējādi metodiskā darba galvenais uzdevums ir:
1)Mācību metodes jēdziena izskaidrošana un mācību metožu klasifikācija;
2)Sociālo zinību un vēstures stundām piemērotāko metožu izvēle un raksturojums.
Šo darbu ir paredzēts izstrādāt pakāpeniski.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants