Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Es un pasaule rudenī', 1.
  • Konspekts 'Es un pasaule rudenī', 2.
  • Konspekts 'Es un pasaule rudenī', 3.
  • Konspekts 'Es un pasaule rudenī', 4.
  • Konspekts 'Es un pasaule rudenī', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbību izklāsts:
Kartītes ar dažādiem dārzeņiem un augļiem. Uzdevumi: 1) bērni izgriež kartītes; 2) grupē kartītes pēc līdzības ģeometriskai figūrai (pie riņķa šablona novieto ābolu, pie trijstūra burkānu u.tml.); 3)sagrupēt kartītes pēc objektu daudzuma tajā – viens, daudz.; 4)saskatīt apkārtējā vidē priekšmetus, kas līdzinās ģeometriskajām figūrām – riņķis, trijstūris, četrstūris, noskaidro kurš kādu no figūrām pamanījis visvairāk; 5) izmantojot ģeometrisko figūru šablonus, bērni uzzīmē, apvelkot un izkrāsojot dārzeni vai augli, kurš garšo vislabāk, to rāda pārējiem bērniem, kuri mēģina uzminēt, kurš tas ir . 6) bērni nosauc no kādām ģeometriskajām figūrām sastāv viņa zīmējums ( auglis vai dārzenis).
Salātu gatavošana ar no mājām atnestiem augļiem un / vai dārzeņiem. Salātus gatavo pa grupām, sadalot pienākumus. Pirms to gatavošanas, skolotāja ar bērniem pārrunā drošības noteikumus, rīkojoties ar dažādiem virtuves piederumiem, higiēniskās prasības. Kad salāti gatavi – galda klāšana. Pārrunas par galda klāšanas noteikumiem, uzvedības normu galda kultūras pamatu atkārtošana.
Spēle “Klusie telefoni” ( Spēle noderēs bērnu fonemātiskās dzirdes veicināšanai un vārdu krājuma paplašināšanai. Bērni kopā ar skolotāju stāv vai sēž rindā. Pirmais rindā ir spēles vadītājs. Viņš otrajam klusām nosauc dabas objektu apkārtējā vidē / konkrēta gadalaika rudens pazīmi (par nosacījumiem vārda izvēlei iepriekš svarīgi vienoties). Otrais dzirdēto vārdu iečukst trešajam utt. Par spēles vadītājiem svarīgi izvēlēties visus bērnus pēc kārtas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants