Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 1.
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 2.
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 3.
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 4.
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 5.
  • Referāts 'Skolas pedagoģijas aspekti dažādās pedagoģijas un psiholoģijas teorijās', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Vispirms es noskaidrot, kādi tad ir humānās poedagoģijas pamatlikumi, kurus ir izveidojuši Montesori un Šteiners.
Montesori pedagoģija ir reformpedagoģijas virziens, kurā uzmanība tiek vērsta uz bērnu un kurā tiek ņemtas vērā bērna vajadzības. [2]
Montesori pedagoģijas pamatprincipi. Uztvert bērnu kā personību un pilnvērtīgu cilvēku. Palīdzēt attīsties bērna vajadzībām, tam tiek dota telpa brīvai izvēlei, palīdzēt bērnam patstāvīgi domāt un darboties. Dot bērnam iespēju sekot savām paša mācīšanās spējām, jo bērni nevēlas mācīties kaut ko, bet gan noteiktā laikā noteiktas prasmes (sensitīvās fāzes) Palīdzēt bērniem pārvarēt grūtības, nevis izvairīties no tām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants