• 5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā

     

    Diplomdarbs45 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 1.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 2.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 3.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 4.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 5.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 6.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 7.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 8.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 9.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 10.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 11.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 12.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 13.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 14.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 15.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 16.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 17.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 18.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 19.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 20.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 21.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 22.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 23.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 24.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 25.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 26.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 27.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 28.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 29.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 30.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 31.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 32.
  • Diplomdarbs '5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās p', 33.
Darba fragmentsAizvērt

Bērns šodienas sabiedrības uzmanības centrā ir kā personība kopveselumā, kura nepārtraukti turpina attīstīties. Bērns ir individualitāte, kas spējīga patstāvīgi lemt, darboties, radoši domāt, elastīgi reaģēt. Bērnībā mazie cilvēki iepazīstas ar lietām, priekšmetiem sev apkārt ar dabas parādībām un sabiedrības modeļiem. Dabas parādībām, priekšmetiem piemīt īpašības, lielums, forma, krāsa un garša. Lai bērns varētu iepazīt šīs īpašības, viņam jāspēj sajust priekšmetus, jo svarīgas viņa attīstībā ir sensorās spējas. Mūsu uzdevums ir palīdzēt veicināt bērna personības attīstību, kas spētu iekļauties mūsdienu sabiedrībā.
Ja cilvēkam trūkst kāda no sensorajām spējām (dzirde, oža, tauste, garša, redze), tad cilvēks nevar dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Uz sajūtu izveidotās bāzes veidojas apkārtējās pasaules uztvere, izzināšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants