Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 1.
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 2.
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 3.
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 4.
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 5.
  • Eseja 'Mūzika un reklāma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma nozīmē kādas puses pārliecināšana vai pārvilināšana iegādāties konkrētu produktu vai pakalpojumu. Šī pārdošana atšķiras ar veidu kam prece vai pakalpojums tiek tirgots – individuālai personai vai plašākai auditorijai. Atšķiras pārliecināšanas runa, kas attiecas uz plašsaziņas līdzekļiem un līdz ar to plašas sociālas iezīmes, nevis personiska motivācija.
Sākotnēji, reklāma medijos vispirms parādījās laikrakstos, kuri bija kā īsas skrejlapas pilnas ar ziņu tekstiem. To ieņēmumi bija tikai no lasītāju abonēšanas maksas, tāpēc reklāmu parādīšanās ieņēmumu veidus padarīja divkāršus. Laikrakstus pārdeva divām grupām: abonementiem, kuriem pārdeva ziņas; reklāmdevējiem, kuriem pārdeva pieeju lielākam tirgum.
Ar fotoattēlu un fotolitogrāfijas parādīšanos, laikrakstu ilustrētās ziņas radīja moderno mediju aizsākumu. Žurnāli sāka veidot pārskatus, biogrāfiskos rakstus, analītiskus materiālus un fotogrāfija kļuva aizvien populārāka. Vēl vairāk, tehnoloģiju attīstība ļāva reklāmas veidot daudz izsmalcinātākas, iekļaujot daudz uzkrītošākas, pilna attēla fotogrāfijas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants